Seriöst

Okej nu ska jag bli seriös bloggare. Eller fan det har jag ju aldrig varit så varför börja nu? Kan börja med att skriva något mer än knasiga saker kanske. Fast hela jag är ju knasig så jag kan lägga ner den skiten också.
har varit sjuk sedan i torsdagsnatt men nu börjar de ordna upp sig. Ska inte berätta om detaljerna för dom tycker inte ens jag är roliga... Har tyckt synd om mig själv hela helgen istället. Missade ju cocktailaftonen i lördags som jag super gärna velat gå på så att jag hade fått ha min gröna prickiga klänning på mig... =( Får väl spara den till något annat tillfälle. Syrran säger att jag får använda den på lördag när jag ska på födelsedagsmiddag hos henne men nja de känns inte som rätt tillfälle. Skulle bowlat igår med gamla Lisebergarna men även de missade jag... Fick kolla på tråkiga melodifestivalen i lördags istället och iofs gjorde Carolas losermin helgen lite bättre men helgen känns ändå förstörd. I morgon ska jag jobba igen. Funkade inte att gå upp idag så jag tog en extra dag för att ladda upp.

Är ju ett tag sedan jag skrev vad som hänt här så jag kan väl göra en liten lista:
X antal ute och dricka öl kvällar
Ovvefix och DrSnuggles
Dricka öl i Danmark
Ta med sprit så blandar vi fest
Stidsvigfest & Baccarditävling med Kossan (som jag självklart vann)
Middag hos Milla och utgång, då vi blev förföljda av roliga Irrländare
Förfest hos Milla & Björn
Pierres 30års fest
Fjortisöldrickarkväll med Anna & Erik
Annas födelsedagsfest och sedan Berså

De är väl lite om vad som hänt. På jobbet händer de väl inte mer än vanligt. Möten och planering. Snart börjar utvecklingssamtalen igen också... *suck*
Men jag kan väl vara lite glad över att våren börjar komma nu i alla fall. Står inte ut med mer vinter, grått och trist och tråkigt... Behöver ljus och sol!
Lider lite av bestlutsångest igen också. Om jag ska till AG i år eller inte... Vill men känner samtidigt inte samma glädje inför det. Kanske ska ta en resa till något annat ställe. Behöver nog komma iväg snart i alla fall. Måste bestämma AG till torsdag i alla fall men orka bestämma de så långt i förväg. Men hade varit härligt att se fram emot något. Har ju egentligen inget att se fram emot. Jag som brukar vara duktig på att sätta upp små hållplatser med småresor och galna grejer...
Stephen Lynch den 27:e Mars i alla fall! =)


image98

Just de, glömde nästan... Bröllop nästa år... Kommer fan bli rena cirkusen... *suck*

Kommentarer
Postat av: Anna*

Hahahhaha, det tar jag som en komplimang! Fjortisöldrickarkväll med Anna & Erik
Annas födelsedagsfest och sedan Berså...

Lovely... Tack för båda föresten =) Annars har vi ju cluedo den 29e om det lockar? =P och sedan snackar vi som inte ska till ag om att ha ett eget ag.... Absolut Göteborg, lite närmare lite bättre? =P

Pöss

2008-03-15 @ 11:28:08
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0