Paddington is the shit

Den här veckan har varit mysig. Fast jag har inte gjort något direkt. Mer ingenting tror jag när jag tänker efter. Började inte så bra med att sömnlös natt följt av väldigt lite sömn, slutade i alla fall med otroligt mycket sömn, vilket var skönt. =) Igår var det dags för revansch-sittningen. Möttes av paddingtonmusik när vi kom in i Maggan & Carros lägenhet. De hade tom att upp projektor med Paddingtonfilm och så käkades de marmeladmackor. Var en mysig kväll, roligt men lugnt för att vara P6... Orkar inte skriva allt som hände. Vi var 6 st som åkte in till stan sedan och efter mycket om och men blev det till Sticky. Direkt när vi kommer in upptäcker jag en tjej som måste vara hög på dansgolvet. Hon stod själv och dansade på ett sätt som bara en drogad person kan göra. Såg helt galet ut *hehe* Så fortsatte hon hela kvällen också. Var i alla fall skoj där inne även om jag inte trodde de skulle bli de. Brukar alltid vara så.



P6 maskot, när han inte festar med oss brular han synas på andra långgatan uförandes tjänster för att få öl...

image95
Ja han är könslös,stackaren, därför får han inte så mycket betalt för sina tjänster men vi ska försöka tillverka något som ersätter de han inte har...


Paddington är lite blyg här och har lånat mördarkaninens mask från Halloween. =)
Visst är han söt!
image96

Kommentarer
Postat av: Loppan

Hörrö! Du måste ju skriva lite oftare =)

2008-02-11 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0