Varför...

är helgen redan slut? Varför känns helgen alltid så kort? Har ju inte hunnit med allt de som jag ville göra...
Igår blev det Harry Potter på bio igen... Var inte jag som bestämde film och Jonas hade inte sett den så jag fick ju ställa upp. Men annars är jag emot att se samma film 2 gånger på bio...
Idag vaknade jag vid 9 av mig själv?! Måste vara sjuk eller nått för det händer aldrig att jag vaknar innan 10 av mig själv en helgdag. Åkte in till stan och käkade frukost/lunch/middag med Milla. Var trevligt att få ta ett snack med henne igen. Flyttat ihop med Björn har hon ju nu gjort. Vad alla flyttar ihop nu alltså! Karin & Samuel är ju på gång att göra det nu efter deras förlovning och Linda & David har precis fyttat ihop. Fick reda på att Pär gift sig också förra helgen, jättekul! De var väldigt fina på fotona som jag fått. =) Ja, ja, Milla & jag planerar en liten roadtrip i alla fall snart. Får hoppas att det sker för nu är det dags att handla sådana där tråkiga saker som bakplåtspapper mm billigt. Yes,yes, du har rätt det är Ullared som är målet...

I morron är det allstå tillbaks till verkligheten med jobb... Inte så lockande iom att hösten verkar ha kommit. Men lite sugen på att köpa vantar och halsduk är jag ändå... =) I morron börjar även nollningen. Har lite ont i magen över det. Är nog lite avundsjuk... Har ju varit med på alla nollningar de senaste 4 åren... *suck* 
Lite sugen på att gå på finsittningen är jag ändå, alltid kul att få ha finklänning på sig och käka trerättersmiddag. Men blir kanske att åka till halmstad den helgen. Kan nog iofs åka på lördagen istället... Men måste inte bestämma mig nu ju...



Jag, Björn, Tilly som var Gudphaddrarna HT06 + Maria och Joel på finsittningen. Skoj va de alltså. =)

image47

 

Kommentarer
Postat av: Anna*

Varför är du inte med då?? Du ska la med o bowla o på hicka iallafalla?? O finsittningen är ett måste!
Pöss

2007-09-07 @ 16:22:55
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0