Fix

Den här veckan har gått ganska fort ändå. En massa fix och trix på jobbet som har gjorts och snart är det dags att börja på riktigt igen. Gymnastik mm sätter igång vecka 37 och då måste allt fixande vara klart för planeringstiden kommer gå till planerade av aktiviteter då. Snart dags att börja pilla på IUP-pärmarna också inför höstens utvecklingssamtal...

Var på P6 mötet i tisdags och där bjöds det på kladdkaka. Borde inte gått på de mötet för nu ska jag visst planera föreningssittningen med tema Norrland som kommer ske i November... Varför kan jag inte hålla mig ifrån sådant? Har nu även suttit och gjort en lista på alla festresor som jag skickat till Öl-Calle. Måste sluta engagera mig i P6....

Har varit lite seg hela veckan. Känns som att jag varit bakis pga den hrä jävla förkylningen... Inte så sugen på fest den här helgen alltså, eller lite men inte lika mycket sugen på fest som jag brukar vara... =) I know jag är tråkig men kan inte hjälpa det!
Nästa Lördag är det kräftskiva i alla fall i Halmstad. Ska bli riktigt skoj!

Såg slutet av Junior Eurovison igår och 5 st kom på fjärdeplats. Tyckte så synd om barnen för Agnetas kommentar till dom var - Grattis!
Hur kan man säga grattis till någon som hamnar på delad sistaplats med 4 andra???

Fastnade i min sjuka bok i går också. Den handlar om 10 massmördare (dödsdömda) som hamnar på en öde ö och är med i en dokusåpa. Den som sist är kvar vinner. De lever på godis, läsk och kaffe. Får se 4 skräckfilmer varje dag, höra 3 olika dåliga låtar om dagen som spelas på repeat. Det ligger även knark över hela ön och en jävla massa mordvapen. Efter 25 dagar har bara 1 mord skett, en har blivit kidnappad av delfiner, en har borrats i huvudet för han hade huvudvärk och det kommer in "en" joker, siamesiska trillingar...
Har svårt att släppa boken men den är verkligen helt sjuk...

Nej nu ska jag ut och ta en promenad istället...

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0