Insikt..

Helgen är äntligen över... (hoppas att ni fattar att det är ironi alltså...) =P
Vill inte att helgen ska ta slut men måndagen är ju över den också. Mansoureh sa på jobbet att jag verkar väldigt trött... Bra att det syns så tydligt, jag som trodde jag kunde fejka det.
I fredags var det också en dålig dag. Ryggen pajade i torsdags igen precis innan jag gick hem så det blev inte mycket sömn på natten då jag vaknade flera gånger av att jag låg fel så att det gjorde alldeles för ont. Var nog sur och trött resten av dagen och blev inte direkt på bättre humör av att jag var tvungen till att stänga själv för personal var sjuka. När jag kom hem blev det idol (fattar inte varför Sam är kvar...!).

Lördagen var i alla fall bra. Ryggen värkte inte lika mycket och efter ett långt varmt bad och ipren-gel så kunde jag röra mig normalt igen. Åkte hem till Fanny på lite förfest innan själva Bling Bling-sittningen. =) Låter skoj eller hur?! Det var de också. =) Det var som sittningar brukar vara helt enkelt. Bra stämning, härligt folk, dans och massa galna saker. Toastmastrarna var verkligen snygga också *hehe*. Riktigt blingblingade. Det pinsammaste för kvällen stod i alla fall inte jag för - Skåne dansade naken på baren. Jag fick i alla fall sjunga Kalmarevisan och kom ihåg alla verserna! Jag som brukar blanda ihop de sista. Asparna visade också att P6 aldrig kommer att ändras med internhångel och intriger... Fick se en hel sekvens av det under kvällen. Kändes lite som på den gamla goda tiden när jag aspade till P6 faktiskt. =)

Söndagen var lite seg. Vaknade och upptäckte att mina föräldrar skulle komma om 30 min... Sedan kom jag på att det är ändrat till vintertid så jag hade 1,5 timma på mig att fixa lite. Gött! Föräldrarna kom med min gitarr och lite andra av mina saker. Upptäckte att det nog är dags att sätta nya strängar på gitarren så det har jag fixat nu. Fick även en massa skit som jag sagt att jag inte vill som jag nu har slängt. Plus att jag fick mina tomtar! JAG VILL FAN INTE HA NÅGRA TOMTAR! Jag är och förblir tomtehatare... De kommer ligga i sina lådor en lång tid framöver...

De konstiga är att jag alltid blir på taskigt humör när mina föräldrar varit här. Vet inte varför men det är så jobbigt... Söndagen fortsatte alltså inte så bra heller. Hade ingen lust att göra någonting direkt förutom att filosofera då. Det blev en hel del tankar om allt och ingenting typ... Ändå ganska uppfriskande men jag vet inte om jag kom fram till något vettigt.



 

Önskar att det var jag som flög det där planet när tomten splashades mot nosen... *moahahaha*

image65


Fick en underbart behövlig kram i helgen som jag måste tacka för, alltid skönt med vänner som ser vad man behöver... =)


Kommentarer
Postat av: jossan

nää det händer liksom inget i mitt liv...jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

2007-11-01 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0