Norrlandssittning & 6party

Roliga helger är inte lätträknade nu alltså. Ännu en grym helg avklarad.

Började på fredagen efter jobbet med att jag stressade hem och gjorde iordning mig och fixade lite inför kvällens grymma Norrlandssittning. Äntligen skulle den komma. För 2 år sedan var den lyckad och det var den ju tvungen till att vara den här gången också! Fint hade dom gjort de när jag kom dit. Mycket lampor, kottar, gran och dunk. =) Baren öppnade och det blev självklart en öl direkt. Trevligt och träffa folk som jag inte snackat med på ett tag. Typ John, Samuel och Björn. "Gamla" P6are festar man allt för sällan med. De kommer lite Boråsare och Halmstadfolk med. Blev lite förvånad när min bortbytade arm tittar fram. =) Ullis var där. Inte sett henne sedan AG i år. Alltid trevligt med lite återträffar. Vi träffades ju på Liseberg för 3 år sedan 1 dag när hon hoppade in och jobbade. Sedan dess har vi setts på hjärtslagen och AG 2 år. Sittningen satte igång sedan. Jag och Malin var toastmastrar och det var en ganska tacksam sittning att toasta på. Lugnt med en jävla massa sköna gyckel. Kottkrig blev det en stund också men den mest drabbade var nog Björn som nu har blåmärke i ansiktet efter en kotte... Sedan blev det punsch och jag tror jag drack lite för mycket av den... kanske...hmm...Gott var de i alla fall, vill jag minnas... Festen satte igång runt 22 och de kom lite folk på eftersläppet. Eller inte så lite var förvånad över hur mycket folk de kom då! Kul! Hade ett snack med "Mr jag ollade en polisbil på AG och hamnade i fyllecell". Vad vi snackade om vet jag inte men troligen om fester i Halmstad. En Halmstadtjej kom fram och sa att hon kände igen mig, hade jag gått på Östergård i Haralds klass. Blev lite förvånad för de stämmer ju. Kände inte alls igen henne men hon hade visst gått i min parallellklass... Dåligt minne jag har... Sedan började de mörkna lite tror jag. Hade en liten fight med Fabbe om wünderbaums som slutade med att jag har skrubbsår och blåmärken. Som vanligt kan jag inte ha på mig overallen utan att få blåmärken... Jag hade alltså skoj tror jag... =) Hade ett litet snack med Calle också. Kanske inte så smart iom att jag var skitfull och idag minns jag inte vad det var som utbröt min irritation och jag minns inte heller allt vi snackade om. Men jag vet att jag sa vad jag tyckte och tänkte och det är i alla fall skönt att göra de. Speciellt när de har gått lite för långt och jag vet att de som sas tidigare under kvällen verkligen gjorde mig arg. Ska bara komma på vad de var...hmm... Hatar mitt dåliga minne i samband med alkohol... Drack mer punsch sedan och blev på lite bättre humör. Fick höra att det pågick skojigheter på herrtoan och att folk inte fick gå in där. Trevligt för de inblandade *asg*

Kvällen gick jävligt snabbt för plötsligt fick vi inte köpa mer öl och ja det blev promenad ner till Avenyn. Jag, Cajsa, Öl-Calle och Max tog bussen till Hjalmar. Det var skönt att komma hem i alla fall runt 3 och sedan sova. Var nog sjukt trött ändå alltså...

image69

Vaknade upp med whiskeyröst och skallebank. Det blev bakispizza och sedan körde jag och Max 100 diskussionsfrågor. Lagom ansträngande. Fick uppdaterad playlist som jag idag har gått igenom. Skönt med lite ny musik. Fixade iordning mig och tog med en bib in till stan. Vi satte oss på Tintins och käkade och drack kaffe innan vi stack bort till Björn och Milla för kvällens 6party. Thank you Max för sällskapet på bakisdagen. Alla såg sådär hyfsat pigga ut när vi kom till Mialla och Björn. Mycket snack om gårdagen som verkligen varit lyckad och de tyckte alla! Skitbra, en fortsatt tradition alltså och det var min idé från början med tema Norrlandssittning för 2 år sedan... =) Tog ett tag innan alla slöa människor kommit och Linda plockade fram grejerna som verkligen blev leksaker under kvällen för lekte gjorde vi. Vilken dildo kan stå på bordet längst? Så lång tid det tar för dig att nysa med en vibrator mot näsan, så lång tid tar de för dig att "komma". Den här går att böja, coolt! Vem vill ha massage? Varför har jag dildos i ansiktet hela tiden? Dildofight. Vilket glidmedel är godast? Handbojor och dildos med kondylom.  Jaja humorn låg på hög nivå... eller inte...

Kvällen var rolig i alla fall även om det blev något oseriöst... hehe

På spårvagnen hade vi riktigt skoj i alla fall. Jag och Therese satte igång en sittning med en massa sånger. Vi gycklade tom för en tjej vars mamma som heter Maja hade förlovat sig igår. Vi sjöng självklart Kåta Maja låten. =) Väldigt uppskattat. Vi fick folk att dansa och sjunga med. Humöret var på topp!


image70

Idag är de lite segt. Har inte orkat så mycket men snart är det Tintins som gäller innan vi ska se Resident Evil:Extinction på bio. Jag gillade verkligen scenen i 1:an när en människa delas i väldigt många bitar... Kommer bli en soft söndag i alla fall.

Lutar åt grötsittning och sittning i Borås nästa helg. Har saknat min overall ganska mycket upptäckte jag i fredags. Den har ju blivit en del av mig på något sätt och det är faktiskt det bästa partyplagget även om den inte är vacker! Fler overaller åt folket! =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaa!! skratta när jag läste din blogg. and i like the dildosign! haha!! Åh vad snällt. tror det är på juldagen som julottan är. Det ska bli så mysigt. vilken kyrka ska vi ta? Konstigt att jag längtar till kyrkan. Kanske beror på att jag lyssnar på hallelujah med jeff buckley. Kärlek! Haha så dem var på stan minsann :) ja shit kan höra tesse med sin fula halländska hahaha!!!

2007-12-03 @ 00:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0