Vem har tagit min kexchoklad?

Har haft den här hemska låten i huvudet i 2 dagar nu! Håller på att döööö... Blir inte bättre av att barnen sätter igång låten dirket när jag kommer på morgonen. Mår lite konstigt idag. Kan bero på ölen igår. Blev fler än vad jag räknat med... Men det var trevligt i alla fall och maten var god. =)

Jobbar kort dag idag som vanligt när det är onsdag och just idag har vi den där snygga vikarien... *suck* Han jobbar inte med mig idag och vi går om varandra hela tiden... Inte ens vid maten kommer jag kunna spana på honom för då har jag gymnastiken. =(  Har ju inte kunnat fråga ännu om han har flickvän. Det är ju sällsynt med snygga killar i förskolan... Han pluggar ju till högstadielärare också så det kommer väl fortsätta vara få snygga killar inom förskolan... Får fråga Jonas i stället när jag träffar honom nästa gång. Vi ska ju ut snart och dricka öl alla från KUSP. =) Ska bli skoj och se vad alla gör även om jag vet att alla jobbar för vi är ju så grymma som läst KUSP!

2.5 timma kvar nu...
Sedan är det hem och därefter Liseberg som gäller. Ska man ta med regnkläderna kanske? Det lär nog börja regna inom en snar framtid... Är lite trött på jobbet nu. Har råkat ut för "spagetti" barn. Jag hatar verkligen "spagetti" barn... Så frustrerande när de bara faller ihop på golvet när man ska prata med dom för att de gjort något. Bestämde mig för att ta tag i det nu och fick barnet att tillslut titta mig i ögonen och lyssna på mig. Visade sig att hon inte behövde ta fullt ansvar för den konflikt hon hamnat i för det berodde lika mycket på det andra barnet också. Men varför får ett barn för sig att de bara ska sladdra ihop på golvet och ligga där?!

Nu är rasten slut och dags för gymnastik. Blir nog innebandy idag och andra bollspel. =)


Kommentarer
Postat av: Josse

Nej jag vet inte. Dessa kids!! Det är ganska så frustrerande alltså! Sen ligger de där o bara är allmänt jobbiga, men men! Dem lär ju sig iaf med tiden. haah! Nu skriver jag ut ett arbete som vi ska opponera på. Jag har ingen aning om vad jag ska ta upp för negativt...Fan vad svårt, eller ja konstruktiv kritik då...hittar ju fan ingenting

2007-05-30 @ 12:11:00
URL: http://josse84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0