Soluppgång?!

Solen håller på att gå upp nu, när gick den ner? Har inte märkt av de...
Blev Rio Rio ikväll. Ett bra ställe när man känner sig lite nere och vill öka självförtroendet lite.
Varför kan inte svenska killar vara som killarna där?? Råkade även ut för "rasistiska" kommentarer. En kille som vi frågade vart ett ställe var någon stanns sa att det där stället är nog inget för er. Varför inte frågade vi och han sa:  ni är svenskar, de spelar inte sådan musik ni gillar. Vad gillar vi för musik? Schlager eller? Jag lyssar inte på det faktiskt och skulle jag gå ut så är det inte för att lyssna och dansa till schlager!!
Träffade Johan & Fanny på sista bussen hem också. Trevligt, har inte sett dem på ett tag.
Skönt också att veta att jag inte kommer att vara bakis i morgon, har knapp druckit något ikväll. Bara lite redbull-vodka. =) Men varför blir man hungrig när man varit ute? Är det någon som kan förklara det för mig?

Puss & Kram alla underbara människor!
(ska försöka vara lite snäll, i alla fall lite oftare)

image5

Kommentarer
Postat av: JOsse

Nej jag säger detsamma!när gick solen ner?? Hängde inte med alls när jag kom hem i natt. helt sjukt! började bli ljust när man skulle sova. Nej ska inte glömma ge honom kramar. Jag hade mitt samtal med Snoddas idag. Sa allting som jag skulle säga som du ville. Kunde inte ge honom tusen kramar & pussar men gav honom en hel drös. 8.45 i morron sker det. Det gör ont i mitt hjärta. Basse kanske följer med mig hem dit i morrn. Det hade vart ett jättestöd för mig. Jag kommer ligga lipandes. Känner sådan förlust, men måste vara stark för mamma o pappa, nalle. Vi har Nalle. Han måste vi ta bra hand om nu. Nalle har legat hela tiden vid Nalle, han känner av att Snoddas har ont. Nää nu ska jag ladda för att jobba. Jag vill hellre bara dö. önska att morgondagen aldrig kommer. men det gör den ju! Ta hand om dig! Kram!

2007-05-27 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0