Popcorn

Samtal med 4-åring:
4åring - Jag samlar på popcornkärnor.
Jag - Jaha, varför det? Vad ska du göra med dom?
4åring - Jag ska odla popcornträd!

Vill också börja odla popcornträd...

Igår blev det lite shopping, kom upp i ovanligt mycket steg faktiskt med stegräknaren i stan... Köpte inte så mycket ändå, ett linne och en tröja, badbomber som vanligt, två ljuslyktor till fönstert i vardagsrummet och självklart lite örhängen =) Kan inte hjälpa det men det kliar i fingrarna när jag kommer in i en affär och jag vet att de brukar ha en massa örhängen där och annat småplock...


Efter all shopping fick jag reda på något tråkigt...
Lilla älskade Snoddas (Josses familjs hund) ska flytta till änglarnas stad på måndag...
Han är världens sötaste lilla hund och har världens gosigaste öron!
Även om jag inte träffar honom så ofta längre så kommer jag sakna honom på något knasigt sätt.
Hade jag haft en hund skulle jag vilja att han var precis som Snoddas...
Så otroligt gosig med äkta underbara ögon som kan charma alla. =)
Hoppas att du får det bra Snoddas...





Miljoner pussar & kramar till dig!

Ikväll blir det lite fest så nu ska jag stoppa tvätten i torktumlaren och sedan är det ett varmt bad som gäller...

Kommentarer
Postat av: Josse

tack. Snoddas tackar nog också. Ska prata med honom i morron när jag träffar honom. Han är vacker. Jag kommer sakna honom. jag skulle hellre dö än att han ska gå bort. Fint du skrev på bloggen, tårarna rinner. Nu ska jag torka dem o gå ner på ett fik i stan. kram!

2007-05-26 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0