Massage is the shit

Det var helt okej att jobba 4 timmar på liseberg igår i alla fall. Förutom att det var fjortisdagen igår. Jag gick och klagade på alla fjortisar för en kollega och hon svarade att Darin ska ha konsert så allt är hans fel... Kul att se Lisa in action. Hon får ta över min plats på Flummen. Hon visade tom att hon lärt sig gå på stockar. =) Har nog fått henne till att vilja hänga med till Liseberg på onsdag. Ska bli kul att få vara gäst på riktigt där, inga måsten och inga krav.

Jag vaknade med huvudvärk i morse (säkert pga den här jävla pollenallergin) och sedan har det varit segt hela dagen men vi har firat förskolans dag i dag. Efter jobbet fick jag också en välbehövd massage... Helt underbart att kunna få det ibland helt gratis genom jobbet! =) De nya jobbkläderna kom idag också! I morgon är det kort dag på jobbet och sedan är det äntligen helg! Har inga större planer för helgen men jag hoppas på lite fint väder... Har blivit tillfrågade om att gå på fest men är inte så sugen på de just nu. Skulle visst vara nått på Chez amis på söndag med jobbet men jag är inte sugen på de heller... Får ta dagen som den kommer istället. =)

I morgon kommer alltså lönen och idag fixade jag alla räkningar som ska betalas. Kom upp i räkningar för 8237 kr och sedan ska pappa ha 1000 kr som jag lånat... Tur att jag inte lever på studielån länger, då hade min budget spräckts direkt... Får hoppas på att skattepengarna kommer i tid och lisebergslön får jag ju så det blir nog en okej månad ändå även om jag får begränsa shoppingen i morgon.


Kommentarer
Postat av: Josse

Shoppa lugnt i morron! Eller näää va fan! Man lever bara en gång så kööööör på! :) Jag ska få helkroppsmassage helt gratis! Underbart! Min kompis har gått en sådan utbildning nu. Ska verkligen bli guld! sov gott o ha en bra helg! kram

2007-05-24 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0