Klant?!

Jahapp....
Vart ska jag börja?
Ska jag förklara hur jävla klantig jag är?
Ja det får jag väl göra ändå så att ingen klantar till det lika mycket som jag...
Vaknade i morse av att det luktar bränt, går och duschar och det luktar fortfarande bränt. Går in i köket och det luktar mer bränt.... Luktar mig till kaffekokaren och inser att jag glömde stänga av kaffekokaren i LÖRDAGS! Kunde gått riktigt illa...

Slut på klantigheter för idag...
Har varit lite halvseg hela dagen. Efter jobbet åkte jag till stan och lämande tillbaks en bok på peddan och sedan köptes det sushi. Åkte tillbaks till jobbet efter det för att ha kvällsplaneringsmöte. Blev en massa planering, sjukt mycket skratt och dåliga skämt. Slutade i alla fall med att jag slapp göra det värsta på föräldrarmötet. Jag har delat ansvar för bildspelet och det är ju bara förarbetet som krävs, inte en massa snack inför 50 pers i alla fall...

De ringde från Liseberg idag också och frågade om jag kunde jobba i morgon. Jag har inte ens skrivit att jag kan jobba på vardagar! Men jag sa ja till 4 timmar i alla fall. Mer än så tänker jag inte vara där...

Nu är det Ugly Betty på tv. =)

Kommentarer
Postat av: Josse

Alltså Ja mary, extremt klantigt. fan vilken tur att inget hände!! Nähe nu blire att ta tvätten, göra sig iordning o sedan bege sig till nautilus! kram

2007-05-24 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0