Fredag

Lyckades inte så bra med städningen igår... Ser lika stökigt ut idag så det blir till att städa efter jobbet. Men jag hittade en massa bra saker som jag letat efter! Bland annat kvittot på dvdspelaren som är sönder så den ska lämnas tillbaks idag. Måste köpa födelsedagspresent till min stora brorson som har fyllt 3 år! Känns som att det var igår han var en liten skrikande plutt. =)



 





Det blir alltså stan efter jobbet och jag slutar nog minst en timma tidigare idag. I morgon kommer föräldrarna vid 9.30 och då är det stan som gäller igen. Måste köpa klänning till syrrans bröllop ju! Vill verkligen inte ha långklänning men är väl så illa tvungen till att fixa en sådan. Varför lägga 3000 på en klänning jag bara kommer använda en gång i mitt liv. Är inte värt det! Efter shoppingen blir det i alla fall lite skojiga saker. Brorsan, brorsans sambo och brorsönerna kommer hit och vi ska gå på liseberg. Får se om jag lyckas få med Linus i Flume-ride i år igen. Förra året blev det ju en ganska stor chock för honom men grät inte som de flesta barn brukar göra (lik sin faster). Nu är det dags att gå tillbaks till jobbet så att Susanne också kan få ta sin rast. Ska trolla fram lite glass också så barnen håller sig tysta en stund.

Kommentarer
Postat av: Josse

Du kanske kan ha en klänning som går till knäna? ett tips är annars att kolla på ebay.co.uk där har dem snygga klänningar som fasen. typ från monsoon. men då gäller det ju iofs o veta att man passar i olika strl o klänningar. svårt kanske. Nu gör jag mig iordning. Hoppas det gick bra med barnen på dagiset idag. Dem fick ingen sockerchock efter glassen?

2007-05-18 @ 18:03:51
URL: http://josse84.blogg.se
Postat av: Josse

Aha okej! ja det e jobbigt när dem bestämt sig. haha! hur har det gått med jagandet av klänning? jag hade det underbart igår. helt fantastiskt. kan inte beskrivas med ord. nu ska jag göra mig iordning. ska ut ikväll blire. min rygg har gått sönder, funderade på att dra till akuten men då kommer man inte därifrån ju. haha!

2007-05-19 @ 17:36:42
URL: http://josse84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0