Blåmärke...

 
Mamma frågade igår om någon slagit mig, jag såg frågande på henne och fattade inte alls vad hon syftade på.
-Kolla dig i spegeln, svarde hon.
Jag gick till spegeln och fick se ett stort blåmärke i ansiktet på käkbenet... Tandläkarens fel! Undrar hur länge jag gått omkring med det i ansiktet utan att ha märkt de. Inte konstigt att folk har stirrat på mig på stan...

Det händer inte så mycket idag alltså, tar det mest lugnt. Somnade innan 23 igår... Har mest diskat idag och börjat läsa boken jag fick i födelsedagspresent av mamma. Ska snart iväg och handla och efter det är det ett varmt bad som gäller, har ju en härlig badbomb att använda =)

Nu börjar jag längta sjukt mycket till sommaren alltså! Vill så gärna ha värme, vara ledig och bara kunna njuta, inte ha några måsten... Men än så länge är det några veckor kvar tills dess...


 

image7

Bilden är tagen i Ängelholm förra året, var så härligt att sitta där på uteserveringen och dricka öl....

Det jobbiga är att nästa vecka börjar jag med APT i morgon och sedan är det kvällsplaneringsmöte på tisdag, kommer inte kunna ha någon fritid alls de dagarna. Det enda som lockar med nästa vecka är lönen som kommer på fredag. Jag har planerat shopping till nästa helg alltså även om jag redan har en massa utgifter och skulder som ska betalas... Någon som är sugen på att bränna lite pengar med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hade varit mig ett sant nöje att bränna lite pengar med dig. Tyvärr så har jag inga pengar att bränna. sjukt! juni månad har inte ens börjat men jag har inga pengar ändå...suger..kram!

2007-05-20 @ 20:23:34
Postat av: josse

förra inlägget var från mig :) glömde sätta namn. haha

2007-05-20 @ 20:24:17
Postat av: Calle

Har du varit Ängelholm? Fin stad va på sommaren. Hoppas du hade skoj där nere. Kram

2007-05-20 @ 22:05:20
Postat av: josse

du skriver alltid in fel adress på din blogg när du har lagt ett inlägg till mg. hhahahah! nej du lite pengar från CSN. men i morrn drar jag till ge-kås! wihoo!

2007-05-22 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0