Äntligen!

Nu har det otroliga hänt... Jag har hittat klänning till syrrans bröllop! Och den stämmer nästan precis in på hennes krav också och mina krav stämmer den med också. Helt okej pris också för jag lär nog inte använda den så många gånger, ni som känner mig vet att jag väldigt sällan bär kjol eller klänning... Men kan nog använda den till nyår kanske om förra årets nyårmiddag blir en tradition. =) Jag har redan underkjol sedan studetbalen så klänningen kommer nog bli ännu finare med den. Måste bara fixa ny bh, äger ju ingen halterneck modell.

image6


Då gäller det bara att hitta skor till också...

Efter att ha sprungit runt på stan i 4 timmar med mina föräldrar (vilket är extremt jobbigt). Så var det dags för det roliga. Att gå på Liseberg med mina underbart söta brorsöner! Lukas har fått så söta lockar i nacken, en liten gosig solstråle är han. Men att få honom att sitta still i vagnen är omöjligt. Kille skulle behöva koppel alltså. Linus hade visst pratat om Liseberg sedan vi var där förra gången och första orden som kom ur hans mun när vi steg in på Liseberg va "Wooaoow!". Fast favoritkarusellen blev Eliasbåten aka Lilla Lots. Lukas fick åka ett par karuseller han med men det mest roliga var nog vattnet på kaninresan för honom, han ville gärna ta ett svanhopp ner i vattnet. Efter några hårda timmar på Liseberg åkte vi hem till mig och i bilen frågar Linus om han och hans nyinköpta elefant får komma hem till mig. Artig är han också =) 

Nu är jag helt slut så det är dags att slänga sig i soffan och kolla på någon oseriös film. Har en hel ananaspaj kvar så är någon sugen så är det bara att hälsa på, lär spy om jag äter hela själv...


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hade velat ha lite paj! jag vill ha!!! Men kan inte komma upp för det. Fan vad snygg klänningen är! vart köpte ni den? hur mkt fick du betala för den?? grymt snygg alltså! =) Nu ska jag iväg o spela match. Bakis. Ringer dig ikväll om tiden räcker till. men det bör den göra! kram

2007-05-20 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0