Vill eller vill inte?!

Tankar
Varför gör jag ibland inte exakt det jag egentligen vill göra? Vad är det som hindrar mig?Jag är ju ändå säker på att det där jag vill göra kommer bli bra bara jag tar tag i det och gör det... Jag kanske till och med vinner en hel del på det. Förresten vad kan jag förlora? Förmodligen ingenting som jag inte redan hade. Men jag är ju ändå säker på att jag kommer få som jag vill så varför inte?! Är lite trött på mig själv nu för om jag inte tar tag i det så kommer inget hända ju... Bla, bla, bla. Det där måste har varit intressant att läsa eller? Var bara tvungen till att skriva av mig lite för jag tycker själv att jag är så jävla klantig ibland alltså... Det är nästan som att jag själv hindrar mig från att må bra. Förmodligen är jag rädd för något kanske. Men varför är jag det?! Är så trött på mig själv nu! SLUTA MARIE! *suck* Men det här lär nog inte ändra något *fan* Varför är livet så svårt ibland?

Dagen
Somnade kl 17 i soffan igår efter jobbet... Vaknade 22 så det var typ att gå och lägga sig igen. Idag på jobbet kändes det verkligen som att jobba... Vi hade utflykt med 36 barn och Laila hade semester så vi var inte full personalstyrka. Gick bra i alla fall men fan vad varmt det blev efter lunchen... Höll på att svettas bort för man var ju inte riktigt rätt klädd... Men jag klagar inte! Vill ha mer värme faktiskt! =) Efter att jag svettats bort en stund fick jag äntligen lite vila och satt och njöt på en filt i skuggan. Finns något positivt med jobbet också ju. =) Cyklade sedan hem och tog en väl behövs dusch. Sedan var det bara att ge sig av för att käka på Iransk restaurang. Ganska obekvämt i längden att sitta på golvet... Men det var god mat i alla fall. Satt sedan på Henrikbergs takterass och njöt i solnedgången.... Helt underbart med en drink där på terassen men jag kände verkligen att det varit en jobbigt dag för jag var sååå trött och även de andra...  Fick skattepengarna idag!! Blev så glad att jag var tvungen till att boka tid hos frisören... ÄNTLIGEN ska jag få klippa mig, börjar ju se ut som ett troll eller nått men på lördag smäller det!

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila ryggen. Har lite ont i den. Ich bin erkältet också. Jävla ungar som ska smittas hela tiden... =( Fast idag var dom mysiga. Ett par ungar är inne i kramperioden med mig. Kommer var 10:e minut och ska kramas. Så mysigt alltså. =) Kramar är ju alltid trevligt!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0