Sommarsittning med sommarväder

Ska kanske berätta lite om gårdagen? Det var verkligen sjukt roligt! Träffade Linda vid Vasaplatsen och vi satte oss i parken och drack lite i solen. Sedan promenerade vi bort till Isobaren. Där möttes vi av väldigt få människor och vi började undra varför vi var där. Vi satte oss i gräset i alla fall och njöt en stund innan sittningen började och folket började även komma. Blev ändå endel roligt folk där och sittningen var verkligen bra. Som vanligt på sexmästerinivå men ändå inte odrägligt jobbig! Bara skoj! Blev lite full och jag gycklade tom. Mitt gyckel avslutades med ett spontangyckel av Kamdal?! Förstod inte riktigt vad han ville ha fram med sitt tal där förutom att folk får en mental mognadsnivå på 5 år när de går på sittning... Jag och linda byggde fint ölburkstorn som rasade 15 gånger eller nått... Skar upp tummen på en burk i farten men jag överlevde. =)
Efter sittningen var festen igång och jag kände mig faktiskt på ovanligt bra humör ändå. Snackade med en massa roligt folk och mådde helt enkelt bra sådär på fyllan. Vi gick över till zexet som hade pub och stod där och snackade en stund med annat roligt folk.

Härligt bra sittning i alla fall och nu hoppas jag att mitt humör håller i sig ett tag till. Ska gå upp 5 i morron och har vänt på dygnet så jag kommer nog däcka när jag kommer hem i morgon eftermiddag. Men nu ska jag slänga mig ner i soffan igen...

Kommentarer
Postat av: Josse

Du. Vi ska ha ett snack vi. du kan inte hålla sånna saker hemliga!! =) jag hade också kul i lördags, festligt värre. mådde röv igår. var helt förstörd, men hade ju match så jag fick försöka skärpa till mig. fatta vad tungt! kram!

2007-06-04 @ 08:42:03
Postat av: Anna!

Vad händer nu då?? Tell me tell me..=)
maaaary... Kom igen!!=) Vad sa killen och vad hände på dejten??

2007-06-07 @ 18:26:44
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0