Regel 2. Du får inte framstå som mentalt störd

Kollar på Sverige dansar och ler. Kaske mest för att Magnus Betnér är med... Idag är det programmmet helt klockrent. Handlar om jämställdhet och att Sverigen är såååå jämställt eller kanske inte... Tore är så härligt tafatt också. =)

Tillbaks till vad som hänt i veckan. Liseberg i onsdags. Var perfekt lisebergsdag, inga köer alltså. Synd bara att mitt humör inte var på topp direkt. Var så enormt trött... Verkar som att några kollegor saknade mig, fick ju frågan hela tiden om när jag ska komma tillbaks. Eller så frågar de bara för att de absolut inte vill ha mig tillbaks och vill alltså förbereda sig... *hehe* Var i alla fall skoj att träffa de andra och åka lite även om jag har ett blåmärke på ryggen efter allt åkande.

I går hände inte så mycket alls, jobbade mest och sedan somnade jag direkt när jag kom hem. Har varit en ganska jobbig vecka iom att Susanne haft semester. Har knappt träffat  barnen i min grupp den här veckan pga det. Idag hade jag inte ens samligen med dom utan "värsting gruppen" fick jag ha. Men det gick bra ändå och jag har fått städat massor på jobbet. Blev så fint! =) Eller så fint som man kan göra där...
I onsdags var det även första gången ett av mina barn slutade, lite sorligt faktiskt. Han ska flytta också så han kommer inte hälsa på. =( Han hade i alla fall sagt till sin mamma att han kommer sakna mig och Mansoureh. Jag är inte helt hatad i alla fall även om jag tycker jag är sååå jävla tjatig ibland. Blir trött på att höra min egen röst i slutet av veckan...

Så till helgen
Jag räknar starkt med värme och sol. Jag ska i så fall vara ute större delen av tiden. =) Sedan blir det nog sittning i morgon kväll. Ska ta mitt härlig veckobad också. På söndag måste jag se reprisen av greys anatomy... Har längtat till de hela veckan...

image6


Kommentarer
Postat av: Josse

Du får Alltid blåmärken. så man blir liksom inte direkt chockad över att du hr fått det. haha! nu ska jag göra mig iordning. ner på stan o köpa ett linne tänkte, grönt med vita prickar :) sedan vid 15 så ska vi börja förfesta innan själva förfesten. ja får se hur detta slutar...vi ska äta mat 20.30. lite sent tycker jag. när ska vi hinna förfesta innan utgång?? Hoppas solen skiner i Gbg! det gör den inte här... =/ Kram!

2007-06-02 @ 10:58:58
URL: http://josse84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0