Sova hade varit trevligt...

Är inte jättepigg just nu alltså...
Igår började dagen bra med cykeltur och sedan blev det läsning. Det började alltså ganska lugnt. Fick besök också mitt på dagen, fick lite bra grejer. =) Fixade lite mat och Calle kollade förbi en sväng och frågade om jag ville hänga med ut i Helsingborg. Fick bli så, kom inte på någon bra anledning till att säga nej. Åkte hem till Calle och förfestade lite sedan bärde det av till Tivoli. De hade poolparty vilket jag fick märka direkt när en kille hoppar i poolen och jag får vääääldigt mycket vatten på mig. Tur att jag tål vatten alltså... =)
Har aldrig varit ute i Helsingborg men det kändes ju som de flesta uteställena. Spelar ingen större roll vart man hamnar utan det handlar nog mest om vilket folk man är där med. Gick väl därifrån lite innan tre och sedan blev det efterfest i Stidsvig. Vart ligger Stidsvig tänker du då och jag kan faktiskt inte svara på det själv... Har ingen aning om vart jag varit. Några badade, men jag tyckte det såg lite väl kallt ut för min del... Sedan kollade vi på en massa gamla musikvideos. Somnade inte förren vid halv tio eller nått och sov tre timmar kanske. Sedan blev det lite frukost och jag var inte lite seg eller så då... Att behöva anstränga sig för att hålla sig vaken är inte lätt... Kom hem vid 16 tiden och tog ett behövligt bad. Det varade inte så länge för jag var rädd för att somna och drunkna typ... Somnade efter det istället och när jag väl lyckades vakna var jag inte mycket piggare ändå. Käkade lite mat och kollade på tv och nu sitter jag här. Ska jag lyckas somna i bra tid ändå eller har jag vänt på dygnet? Hoppas verkligen inte att jag vänt på dygnet. Hatar verkligen att behöva ställa allt till rätta då...

Guten nacht!

image21


Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det vart guld. Älskade det verkligen!! Den var grymt god. Vet du vad som mer är gott? smultron vin. Red Gold heter det. måste kolla efter det på systemet till på lördag :D

2007-07-24 @ 10:25:38
Postat av: Josse

Nej jag har ju inte gjort detta. ska vi kolla inne i stan tillsammans på fredag??

2007-07-25 @ 11:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0