Skumma människor

Hur tänker människan? Eller tänker kanske inte alls...

"Hejsan svejsan är en kille på 26 år ifrån skåne *ler* Undrar om du idag kan hjälpa mig med en seriös sak... Jag tänder nämligen på att en tjej utnytjar mig på mycket pengar via telefonen live...och undrar om du skulle kunna hjälpa mig me det idag (seriöst) har blivit utnytjad av 8 olika tjejer innan och njuter av det.ja frågar dig för att du e så snygg...hehe isåfall har du pengarna 10 min efter att du utnytjat mig...vi snackar allt från 5000kr till 250,000kr seriöst .....0768390895 e mitt nr smsa mig så fort du kan om du e intresserad jag e 100 % seriös kramizar ja fråga dig för du e snygg puss..."

och samma person har skrivit:

"Hejsan förlåt om jag stör..Har en liten fråga bara...Undrar om du idag skulle vilja göra mig en tjänst och tjäna 12500:- (seriöst) Ja ska nämligen åka till mitt bankfack i danmark och ta ut mitt arv idag och undrar om du kan låna mig 850:- Till resan ditt .Isåfall får du 12500 kr som tack för hjälpen. Och givetvis alla perssonuppgifter mm om mig inkl en bild på mitt pass....Jag frågar dig eftersom du va söt och jag vill ej fråga ngn vän släkting har aldrig lånat pengar av ngn innan tycker det är pinsamt....Jag är iallfall ärlig om du hjälper mig me detta har du dinna pengar 2 timmar efter att du satt in till mig ......Hoppas du ej blir sur.....om du ej svara mig här så smsa mig på 0768390895 kramar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0