Midsommar, möhippa och en massa annat...

Oj nu var det länge sedan jag skrev något här. Får skylla på att jag haft fullt upp de senaste veckorna.

Midsommar blev bra, lugn och skön men mycket goda drinkar. =) Sällskapet var inte helt fel det heller!
Inget är så bra som Halmstad på midsommar och i år blev det lyckligt nog inget Tylösand och jag klagar inte!

Sedan har det gått väldigt snabbt och syrrans möhippa var i helgen. Allt blev väldigt lyckat, men kunde de bli annat när det var jag som planerat den?! Lyckades bli lite full och sedan berättade lite för mycket om mina innersta hemligheter typ så det blir nog skoj att träffa de andra på bröllopet på lördag... Nej så farligt var det nog inte ändå. Konserten med Duo jag var också lyckad, förutom ätandet av rått kött?! Inget underhållande enligt mig. Men Cissi och Erik från Idol var faktiskt ganska bra. =) Grymt bra platser fick vi också.
Fick även reda på att jag till viss del är delaktig i att syrran och Macke träffades. För 6 år sedan hade jag visst introducerat syrran för lunarstorm och hjälpt henne med en presentation där. Genom detta började hon snacka med Macke och nu 5,5 år senare gifter de alltså sig! =)

Bara 3 dagars jobb kvar nu sedan börjar semestern. Håller på med städning på jobbet som en galning, lite för att jag inte orkar busa med barnen så mycket, jag slipper tänka och det behövs verkligen städas där för de har typ inte röjt undan saker sedan 70-talet eller nått... Orkar inte se allt skit!

På lördag är det alltså syrrans bröllop, jag undrar hur det ska gå. Ser framemot de i alla fall även om jag inte är allt för förtjust i att prata inför främmande människor och supa inför mina föräldrar...
Men jag överlever nog de också...

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0