Dagen efter....

Ska jag orka skriva här om gårdagen? Eller kanske bättre att vänta tills i morgon kanske...
Syrran gifte sig alltså igår, allt blev väldigt bra men jag berättar alltså mer sedan...

Jag fattar inte vad det är med mig nu alltså, jag har redan fått hemlängtan =( Vill tillbaks till min lägenhet, min balkong, mina söta tanter till grannar, min säng och min soffa... Sedan är det väl en och annan kompis också som jag saknar...
Jag åkte från götet i torsdags, och jag har aldrig haft sådan här hemlängtan någonsin! Det är helt sjukt... Får se hur länge jag klarar av att stanna här ändå... Fast det kanske är Halmstad som är problemet och att bo hemma plus att Eva och Frank är här så att det blir ganska trångt även om de sover i stugan. Blir kanske bättre i morgon när vi ska på måndagsklubben. Kossan, Mia och jag - var ett tag sedan vi röjde ordentligt tillsammans, blir väl som i 3:an på gymnasiet, vi hade ju galet roligt ibland då *hehe* Allt från grillning på Östra, förföljda av kossans mamma & syrra, midsommar, konserter, sedan våra sjuka vadslagningar (kommer du ihåg de kossan när vi drog lappar om vad vi skulle göra under en sommar när vi var ute?), kamikaze på kompassen (iofs bara jag och kossan som var galna då) Sjukt kul men mindre roligt dagen efter...
Ja vi har ju gjort en del galenskap, Oskarströmperioden var ju en galen sak bland annat...
Så det blir nog skoj i morron då alltså. =)
Får ju ha mitt nya linne som jag köpte i fredags. Sedan blir det ju konsert på onsdag och på torsdag kan jag ju dra till Ängelholm och njuta. Blir kanske någon fest och Calle nu ska visa mig Ängelholms enda uteställe... 
Blir jag trött på det så har ju Björn inflyttningsfest på lördag och då har jag ju en bra anledning till att inte hålla mig borta från Göteborg. =)

Men nu är det semester i alla fall! Kan ju inte låta bli att njuta... Kommer nog hända lite skoj ändå de närmsta veckorna och som Linda och jag snackade om, den galet roliga kräftskivan kommer snart och ska Plate kunna toppa förra årets olyckor?

Jag hatar verkligen kedjebrev. Har aldrig svarat på något och kommer aldrig göra det heller! Sluta skicka! Jag måste ha miljoner år av otur i kärlek nu iom jag inte skickat vidare några. Fast det kanske é är svaret på att jag verkligen har otur i kärlek just nu *S* Tänkte jag faktiskt inte på... =) Men det kommer ändå inte att få mig till att skicka vidare dessa hemska brev!

Kommentarer
Postat av: josse

vi ska möta upp Mia på m.klubben. hon jobbar till 21.30 men vi blir lite blandat folk så det blir säkert trevligt. jag har bjudit in två andra tjejer, jessica o ida. träffade dem i lördags på fest. hmm!! men de vart schyssta o de känner emma som med kommer :) VA??? Skrev vi lappar på vad vi skulle göra?? Du måste skoja med mig? Jag kommer inte ihåg det alls...men vi ska ha galet kul iaf o du kan sova här om du tycker det e tungt hemma! kram!

2007-07-08 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0