.......

Alltså jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Är helt slut i huvudet och allt är bara kaos... Får fan ont i magen av det här! Ännu mer kaos lär det bli nästa vecka. Men just nu känner jag bara att jag vill bort, långt bort och slippa vara här, slippa tänka...  Allt är bara fel... Ingeting funkar...
Jag kommer snart flippa ur om det inte blir bättre snart. Behöver redan semester och det har inte jobbat 2 hela veckor ännu! Det här kommer ju inte funka!
Ingen chef, eller en chef som halvt är borta för han jobbar ju inte längre hos oss. Ingen ny chef på gång ännu för att de är såå jävla sega med anställningsintrevjuerna bland annat. Men det är ändå inte det värsta. Måste jobba en massa extra också på grund av att Susanne inte jobbar hos oss längre. Ingen ny på gång heller pga att chefen klantade sig ordentligt och att vårt enda hopp visade sig vara en äcklig loser med psykiska problem och utan koll på personlig hygien... Låter sjukt men det är en sjuk historia också...
Igår fick man verkligen jobba. Såg knappt mina egna underbara barn under hela dagen för jag fick hjälpa Maria hela tiden med hennes. Behöver jag säga att jag somnade direkt när jag kom hem? Var totalt slut...
Blir inte bättre av att jag nästa vecka vet att det kommer bli värre och vi har ingen aning om i fall vi kan få ta in en vikarie. Längtar inte tills på måndag. Eller visst gör jag väl det lite för min "favorit" kommer att vara tillbaks på jobbet då. En underbart go lite ungen men han är såååå krävande, behöver struktur och uppmärksamhet hela tiden och uppmärksamhet är inte vad jag kan ge honom på måndag när jag har en inskolning också. Har även fått en unge efter mig som ena stunden hatar mig och sedan vägrar låta mig gå från jobbet. Det är bara jag som ska hjälpa honom, ingen annan duger och det tar ju upp ganska mycket av min tid också. Ska även hinna med planering till hösten på måndag och APT på onsdag, har tusen saker att göra iordning med alla IUP och portfolios... KAOS är det helt enkelt. Vill att det ska gå över nu alltså... Någon som har lust att jobba i mitt ställe nu? En vecka eller så? =)

image39


Winnerbäcks nya singel "Om du lämnade mig nu" är helt underbar!
Lyssna på den på http://www.myspace.com/larswinnerback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0